Європейський Союз наклав штраф у розмірі €798 мільйонів на компанію Meta за недотримання антимонопольних норм у Facebook.
Цю інформацію надає AFP, за повідомленням Укрінформу.
Європейський Союз наклав штраф на компанію у розмірі 797,72 мільйона євро (840 мільйонів доларів). Як повідомляє Єврокомісія, ця сума враховує "тривалість та серйозність правопорушення", а також фінансові показники Meta і Facebook Marketplace.
В минулому році загальний дохід компанії Meta склав приблизно 135 мільярдів доларів (125 мільярдів євро).
В ЄК заявили, що в Meta також зловживали своїм домінуючим становищем, нав'язуючи несправедливі умови торгівлі постачальникам послуг, які розміщують рекламу на платформах інтернет-гіганта.
У компанії Meta повідомили, що планують оскаржити це рішення, зазначаючи, що воно не враховує "умови успішного розвитку європейського ринку онлайн-реклами".
"Користувачі Facebook можуть обирати, співпрацювати з Marketplace чи ні, і багато хто цього не робить. Реальність така, що люди використовують Facebook Marketplace тому, що хочуть, а не тому, що змушені", - йдеться в заяві компанії.
В Європейській комісії зазначили, що Facebook Marketplace, будучи інтегрованим із Facebook, отримав "значну перевагу в розповсюдженні, яку не можуть зрівняти конкуренти".
"Усі користувачі Facebook автоматично мають доступ до Facebook Marketplace і регулярно отримують доступ до нього, хочуть вони того чи ні", - йдеться в повідомленні ЄК.
Крім того, Meta нав'язувала несправедливі умови конкурентам сервісу оголошень, які розміщували рекламу у Facebook та Instagram, заявила Комісія. Це дозволило їй "використовувати дані, пов'язані з рекламою, згенеровані іншими рекламодавцями, виключно на користь Facebook Marketplace", - йдеться в повідомленні.
Meta запевняє, що не "експлуатує дані рекламодавців в такому контексті" і "впровадила механізми та інструменти контролю для гарантії цього".
"Неприємно, що Комісія обрала шлях запровадження регуляторних заходів щодо безкоштовного та інноваційного сервісу, який був розроблений для задоволення потреб споживачів", - зазначили в Meta.
Європейський Союз вважає, що провідна роль Meta у сфері особистих соціальних мереж зобов'язує компанію вжити заходів для запобігання зловживанням, які можуть обмежити конкуренцію.
Згідно з інформацією від Укрінформу, Комісія з охорони персональних даних Південної Кореї наклала штраф у розмірі 21,62 мільярда вон (15,67 мільйона доларів) на компанію Meta Platforms. Це рішення було прийняте після виявлення фактів збору конфіденційних даних користувачів і їх передачі рекламодавцям.