MAN на IAA 2024: фокус на електрику та водень, але не забуває про ДВЗ - Auto24
На виставці IAA 2024 виробник відзначив світову прем'єру новітнього електровантажівки MAN eTGL. Ця модель вагою 12 тонн здатна проїжджати до 235 кілометрів на одному заряді та має можливість швидкої зарядки всього за 30 хвилин, що відкриває перед нею великі перспективи.
Читайте також Сімейство електровантажівок MAN доповнилось 12-тонником eTGL
Вантажопідйомність у 6600 кг може змінюватися в залежності від типу кузова, проте в будь-якому випадку це відмінний варіант для екологічного транспорту без викидів CO2, що підходить для міської логістики. Малий та середній бізнес вже проявляє інтерес до цього рішення, зокрема в сферах продовольчої мережі, роздрібної торгівлі, громадського харчування, побутових послуг та дистрибуції.
Отже, з появою нових моделей eTGL, eTGS та eTGX, бренд тепер пропонує широкий асортимент електричних вантажівок вагою від 12 до 50 тонн.
Ознайомтеся також: На базі шасі MAN TGS функціонуватимуть командні центри для пілотів.
Моделі "важкого" класу MAN eTGX та MAN eTGS створені для задоволення потреб логістичного сектору, зокрема для далеких перевезень, кузовних рішень та інших транспортних завдань. Ці автомобілі мають вагову здатність від 18 до 28 тонн і пропонують потужність 333, 449 та 544 електричних кінських сил, забезпечуючи можливість комбінування трьох, чотирьох, п'яти або шести батарей за модульним принципом.
Крім того, на виставці IAA компанія MAN вперше представила новаторську систему зберігання електроенергії, що включає сьому високовольтну батарею для шасі MAN eTGX 6x2. Ця нова батарея має ємність у 623 кВт-год (доступні 560 кВт-год для використання) і суттєво розширює можливості пробігу. Тепер, в залежності від стилю водіння, автомобіль може проїжджати до 650 км без необхідності підзарядки.
Также ознакомьтесь с мобильными медицинскими комплексами FST, которые на базе Rheinmetall MAN будут направлены на передовую.
Приємно здивувала інформація про те, що MAN eTGX і MAN eTGS готуються до майбутнього стандарту зарядки мегават MCS потужністю до 1000 кВт, що дозволяє підзаряджати вантажівку під час перерви водія. Це забезпечує щоденний запас ходу до 800 кілометрів у конфігурації з шістьма батареями.
Така новизна викликала неабиякий інтерес у клієнтів. На цей час вже отримано близько 2300 запитів. Найбільше замовлення на 100 автомобілів надійшло з Франції.
Досліджуйте також: MAN hTGX з водневим двигуном може стати альтернативою електричним вантажівкам.
Виробник не обійшов увагою й тему водневої технології. На виставці IAA MAN представляє прототип вантажівки з водневим спалюванням. MAN hTGX спочатку буде постачатися клієнтам у Німеччині, Нідерландах, Норвегії, Ісландії та окремих неєвропейських країнах. Перші 200 автомобілів відправляться замовникам з 2025 року.
В класиці ДВЗ виробник запропонував нову трансмісію PowerLion. В ньому - високоефективний двигун для тягачів MAN TGX і TGS, щоб задовольнити постійний попит на звичайні вантажівки з двигуном внутрішнього згоряння під час технологічного переходу до приводів з нульовим рівнем викидів.
Ознайомтеся також: Львівські "королевичі" отримали потужний MAN TGX з 480 кінськими силами.
Двигун, розроблений спеціально для автомобілів MAN, на основі комплексного технологічного досвіду Traton Group, забезпечує значне подальше скорочення витрат палива та скорочення викидів CO до 4 відсотків за допомогою коробки передач MAN TipMatic 14. Вона також є новою, як і нове покоління гальм та аеродинамічних заходів.
На протязі всього часу експлуатації автомобіля це дозволяє зекономити більше 20 000 євро, виходячи з актуальних цін на дизельне паливо, а також зменшити викиди вуглецю на 35 тонн.