Молодик покинув курорт, намагаючись уникнути переслідування офіціанта, якому він щедро залишив 500 євро на чай.


Турист з Італії думав, що залишив досить щедру винагороду, але працівник закладу був "не вражений" й, схоже, очікував отримати значно більшу суму.

Італійський турист, чиє ім'я залишають у таємниці, вирішив більше ніколи не відвідувати Французьку Рив'єру. Це рішення виникло після того, як його почав переслідувати офіціант з престижного ресторану, якому він залишив 500 євро на чай. Цю інформацію повідомило видання Express.

Мажор вважав, що залишив непогану винагороду, але працівник закладу не відчував захоплення і, здавалося, сподівався на набагато більшу компенсацію за свою роботу.

Офіціант вирушив з відвідувачем на парковку розкішного курортного комплексу, намагаючись переконати його залишити "найменшу" суму в чайових — тисячу євро.

"Він думав, що проявить щедрість, залишивши 500 євро, а натомість отримав осуд. Офіціант сказав, що може ще більше постаратися, аби досягнути еквівалента 20% від загальної суми рахунку", -- розповідає приятель магната в інтерв'ю журналістам французького журналу Nice Matin.

До речі, відпочивати на Французькій Рив'єрі можуть туристи з різним рівнем доходів, однак деякі ресторани "перегинають палицю", змушуючи нервувати навіть заможних відвідувачів. Зокрема, нещодавно інший турист став свідком того, як від одного клієнта вимагали щонайменше 1500 євро, щоб просто перекусити.

Повідомляється, що працівники елітних французьких ресторанів навчились оцінювати клієнтів за їхнім достатком й навіть створили "чорний список" мандрівників, скупих на чайові.

Нагадаємо, раніше видання Фокус повідомляло про 22-річну Ханну Девіс із Лексінгтон-Парку (штат Меріленд, США). Протягом трьох місяців вона наполегливо працювала офіціанткою, щоб зібрати гроші для здійснення своєї великої мрії – подорожі Європою. Задля досягнення цієї мети дівчина відмовилася від багатьох звичних задоволень: перестала відвідувати вечірки та вечеряти з друзями, а також купувала лише найнеобхідні речі.

А от американка зі штату Вашингтон, яка відмовилася платити 20% чайових за бутерброд, аплодували всі клієнти закладу. На її думку, ця практика у сфері обслуговування "вийшла з-під контролю". Експертка з етикету Діана Готтсман підтримала рішення жінки.

Related posts