Опитування показало, що 21% респондентів отримали картку Національного кешбеку, у той час як 40% не знають про існування цієї програми.
Центр Разумкова здійснив аналіз участі громадян України в програмі "Національний кешбек".
Згідно з даними дослідження Центру Разумкова, 21,3% дорослого населення України отримали віртуальну чи фізичну банківську картку для участі в державній ініціативі "Національний кешбек", яка розпочалася на початку вересня.
Основна причина того, що більшість учасників опитування не оформили карту "Національного кешбеку" полягає в тому, що в них просто була відсутня інформація про цю програму.
ОЗНАЙОМТЕСЬ І З ЦИМ: Національний кешбек: які компанії долучилися до ініціативи?
14% серед усіх опитаних вважають, що участь у цій програмі їм нічого не дасть, 8% просто ще не встигли оформити банківську картку для участі в програмі, але збираються це зробити пізніше.
Соціологи вказали на те, що рівень залученості в програму зростає пропорційно до добробуту респондентів: лише 14% сімей, які відзначили, що їм важко зводити кінці з кінцями, беруть участь, тоді як серед тих, хто вважає себе забезпеченим, цей показник досягає 24,5%.
Окрім цього, даний показник зростає відповідно до рівня освіти учасників опитування: він становить 12% серед осіб з неповною або загальною середньою освітою та досягає 28% серед тих, хто має вищу освіту.
Опитування показало, що у програмі беруть участь лише 12% людей старшого віку, тоді як в інших вікових групах - від 22% до 29%.