Що робити, якщо виникають труднощі з отриманням відстрочки в "Резерв+": відповідь Міністерства оборони.
Згідно з інформацією, наданою РБК-Україна, заступниця міністра оборони України з цифровізації Катерина Черногоренко зробила заяву під час телемарафону.
Вона підкреслила, що у випадку, якщо у військовозобов'язаного вже є активна відстрочка, він не зможе отримати нову через платформу "Резерв+". Як пояснила заступниця міністра оборони, це має на меті уникнути дублювання інформації в реєстрах.
"Як тільки термін відстрочки у користувачів завершиться, що у більшості з них відбудеться сьогодні, 9 листопада, з 10 листопада вже можна буде подавати заявки на наступний етап", - зазначила Черногоренко.
Чиновниця зазначила, що для оформлення відстрочки потрібно оновити застосунок "Резерв+" до версії 1.4.3. Якщо вся потрібна інформація про особу міститься в реєстрах, то у застосунку з'явиться відстрочка.
"Якщо особа, наприклад, не може знайти свої дані в реєстрі або ж виявляє помилки у прізвищі чи податковому коді, це може бути наслідком людських помилок під час внесення інформації. У таких випадках ви маєте можливість звернутися до служби технічної підтримки 'Резерв+', - зазначила Черногоренко."
За її словами, фахівці опрацюють звернення і виправлять помилку, щоб дані підтягнулися в реєстри. Вона додала, що термін дії відстрочки - три місяці.