США ухвалили нові підвищені тарифи на імпорт з Китаю, які почнуть діяти з 27 вересня.
Уряд США ухвалив рішення про збільшення мит на імпорт з Китаю, зокрема запровадивши 100% мито на електромобілі. Це зроблено з метою зміцнення захисту вітчизняних промислових секторів від китайських виробничих потужностей.
Про це повідомляє Reuters.
Офіс торгового представника США (USTR) повідомив, що мита в розмірі 100% на китайські електромобілі, 50% на сонячні батареї та 25% на сталь, алюміній, акумулятори для електромобілів і ключові мінерали наберуть чинності з 27 вересня.
У той же час, у 2025 році планується запровадження 50% мита на китайський полікремній, використовуваний у виробництві сонячних панелей, а також на кремнієві пластини.
Офіс торгового представника США ухвалив рішення не змінювати підвищення мит з нуля до 25% на літій-іонні акумулятори, мінерали та їх складові.
Згідно з інформацією, нові тарифи на акумулятори для електромобілів стартують 27 вересня, тоді як для всіх інших пристроїв, таких як ноутбуки та мобільні телефони, вони вступлять в силу 1 січня 2026 року.
USTR також запровадив 25% мито на китайські портові крани. Однак портові оператори, які розмістили замовлення на крани до оголошення тарифів 14 травня, можуть уникнути сплати мит, якщо їх замовлені крани будуть доставлені до 14 травня 2026 року.
Зазначається, що USTR збільшив тарифи на медичні маски та хірургічні рукавички до 50%, замість раніше запланованих 25%. Водночас їх введення було відкладено, щоб надати можливість перейти на постачання з інших країн.
Заплановане мито на китайські шприци, які були в дефіциті під час пандемії COVID-19, відразу зросте до 100% з раніше запланованих 50%, але USTR дозволить тимчасовий виняток для ентеральних шприців, які використовуються для годування немовлят, на рік.
Запити автомобільної індустрії щодо зменшення цін на графіт та ключові мінерали, необхідні для виготовлення акумуляторів електромобілів, залишилися без уваги, враховуючи їхню залежність від імпорту з Китаю.
Головна економічна радниця адміністрації США Лейл Брейнард підкреслила необхідність запровадження жорстких мит для стримування китайських державних субсидій та політики передачі технологій, що призвели до надмірної інвестиційної активності та перевантаження виробничих потужностей.