Власники літаків, які були захоплені Росією, вимагають від своїх страховиків компенсацію у розмірі 3 мільярди доларів.


Одне з провідних перестрахувальних агентств у світі, Swiss Re зі Швейцарії, стало об'єктом судового розгляду в Лондоні через захоплені Росією західні літаки. Власники цих літаків тепер вимагають відшкодування у страховиків на суму 3 мільярди доларів США.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє швейцарське економічне видання "Finanz und Wirtschaft".

Компанія Swiss Re разом із іншими страховими компаніями повинна постати перед судом у Лондоні через фінансові спори, що виникли у зв'язку з сотнями літаків, які залишилися на території Росії. Власники цих літаків вимагають від страховиків виплати компенсації в розмірі кількох мільярдів доларів за повітряні судна, які залишилися після початку військових дій російських військ в Україні, повідомляє джерело.

Загалом позивачі вимагають понад 3 мільярди доларів США за літаки та двигуни, які були в оренді у російських авіакомпаній і тепер стали недоступними. Початково сума претензій у цій справі складала 4,7 мільярда доларів, але була знижена в результаті домовленостей з російськими фірмами. Йдеться про близько 500 літаків, які були захоплені в Росії, переважно моделей Airbus та Boeing, загальна вартість яких оцінюється в 10-12 мільярдів доларів.

Крім Swiss Re, судові позови охоплюють понад 20 інших страхових компаній і перестрахувальників, серед яких можна виділити AXA, Lloyd's of London, Chubb та AIG. З документів судових справ стає зрозуміло, що російські авіакомпанії мали зобов'язання страхувати орендовані західні літаки переважно на лондонському або міжнародному ринку. У випадку, якщо літак був застрахований у російській компанії, наприклад, Sogaz або Ingosstrakh, то страхове покриття повинно було бути оформлене через західних перестрахувальників, таких як Swiss Re, яка є другою за величиною перестрахувальною компанією в світі після Munich Re.

Судове засідання, що стартувало в Лондоні на минулому тижні, повинно бути завершено до святкування Різдва.

Як повідомляв Укрінформ, після введених санкцій Заходу проти РФ внаслідок її масштабної агресії в Україні російські авіакомпанії не повернули з лізингу сотні літаків іноземного виробництва та продовжують їх експлуатувати попри заборони.

Related posts