Треш-кутюр: бренд VOZIANOV вразив усіх своєю апокаліптичною колекцією на показі.
Цей фешн-перфоманс був найепатажнішим під час Ukrainian Fashion Week.
Український тиждень моди вже залишився позаду, але в Інтернеті досі активно дискутують про вражаючий показ марки VOZIANOV.
Дизайнер Федір Возіанов презентував колекцію, яку назвав "in apokalypse". За його словами, колекція народилася з часу і ситуації, в якій нині перебуває Київ.
Бренд влаштував справжній перфоманс. Спочатку перед публікою з'явилися чоловіки у чорних костюмах і з чорними клоунськиими носами, серед яких був і сам дизайнер Федір Возіанов. Потім до них вийшла модель у бежевому комбінезоні з маскою на голові, яка більше була схожа на прибульця.
Один музикант витончено сідав з скрипкою в руках, в той час як решта компанії займалася створенням витончених образів для цієї моделі, використовуючи шматки тканини, зняті зі стіни.
Модель дефілювала не червоною доріжкою, а чорною клейонкою.
"Це унікальне переплетення війни та творчості, тривожних моментов і симфонічних виступів, похоронів загиблих та презентацій нових книг, перебоїв з електрикою і премʼєр фільмів, волонтерської роботи і корупційних схем, глибокої ненависті та безмежної любові. У певному сенсі, ми існуємо в умовах апокаліпсису, відкриваючи для себе, що навіть у таких обставинах можливо вести насичене життя", - поділився думками дизайнер.
Ця колекція не має комерційного характеру. Бренд не планував розробляти одяг з метою його реалізації.
"Нам хотілося зафіксувати стан, в якому ми перебуваємо, і зробити це мовою фешн", - додав Федір Возіанов.
Нову колекцію тканини не закуповували, а виготовили з залишків матеріалів, які малися в студії.
"Тканина для кожної сукні колекції створювалась як окреме панно, яке відображає час і стан. Інші обмеження були наслідком об'єктивних причин, які актуальні для Києва сьогодні: обмеження світла, електроенергії, часу. Тому замість прасування ми часто використовували пресування, краї тканин залишали необробленими, деякі деталі приклеювали", - зазначив бренд.
Крім того, під час підготовки колекції бренд притримувався принципу безтілесної моди, тобто тіло як зразок для створення крою не використовували.
"Ця колекція також має обмежену кількість предметів. Іноді виникає необхідність у простоті та стислій виразності. Адже часом немає місця для надмірностей," - зазначив дизайнер.